4.9
gebaseerd op 803 reviews

Prachtige omgeving, mooie ambiance in de ontvangst en behandelruimten, zeer gastvrij, fijne deskundige behandeling. Klasse

Barbara - meer dan 2 jaar geleden

Top behandeling, de medewerkster gaf goed advies!!

Aalieyah - meer dan 2 jaar geleden

Geweldige ervaring, prettig en warm ontvangst en super professioneel.
En waar ik voor kwam de massage was ook erg goed.

Rob - meer dan 2 jaar geleden

Altijd een warm welkom en de pedicure was heel goed.

Vandana - meer dan 2 jaar geleden
Olga - meer dan 2 jaar geleden

Hele fijne sfeer, goede uitleg en een passende, deskundige behandeling. Af en toe lekker kletsen, maar vooral heel erg ontspannen, dankjewel!

Kelly - meer dan 2 jaar geleden

I booked an appointment to remove Biab from my nails. The service was good and not painful at all. My nails were in good condition afterwards, and not thin and fragile.

Sara - meer dan 2 jaar geleden

Hele fijne salon, met vriendelijke mensen. Een echte aanrader voor al je behandelingen!

Patricia - meer dan 2 jaar geleden

Het was onwijs goed en relaxing, heerlijk!

Kelly - meer dan 2 jaar geleden

Last minute deze behandeling geboekt. Babs heeft mijn wenkbrauwen heel mooi vorm gegeven, liet me ook meekijken. Gaf me ook nog tip welke brow glue ik (elders) moest kopen. Zeer tevreden.

Dewi - meer dan 2 jaar geleden