4.9
gebaseerd op 803 reviews

Mooie locatie, vriendelijke medewerkers en goeie service.

Jorginio - meer dan 2 jaar geleden

Lieve mensen!

Nina - meer dan 2 jaar geleden

Erg professioneel en leuk. Zeer aangename sfeer in de salon.

Lena - meer dan 2 jaar geleden
Luke - meer dan 2 jaar geleden

Mijn moeder vond het heerlijk

Miranda - meer dan 2 jaar geleden

Heel fijne ervaring. Babs heeft echt de tijd genomen mij te boetseren in iets wat goed was voor de gelegenheid en dat geldt ook voor Valentina. Met veel zorg en passie hebben beiden meegedacht over hoe ik mijn haar kon dragen. Mij overtuigd van iets anders dan wat ik zelf in gedachten had, met veel succes!

Esther - meer dan 2 jaar geleden

Great experience

Lauren - meer dan 2 jaar geleden
Destina - meer dan 2 jaar geleden

Hele prettige ervaring. Ik kon zeer snel terecht, hele mooie zaak waar een rustgevende sfeer heerst. Fijne pedicure gehad en goed en eerlijk advies over wat nodig was en op mijn vragen.

Ik kom zeker terug!

Sara - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke ontspannen massage gehad van Mihaela. Ik kom zeker terug

Soraya - meer dan 2 jaar geleden