4.9
gebaseerd op 803 reviews

Hele fijne behandeling gehad voor wimperextensions.
De dames zijn heel vriendelijk?

Shivani - meer dan 2 jaar geleden
Monica Sofia - meer dan 2 jaar geleden

Erg fijne sfeer en prima gezichtsbehandeling: vriendelijk,duidelijk en professioneel.

Angelique - meer dan 2 jaar geleden
Joyce - meer dan 2 jaar geleden
Mini - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag een hele fijne ervaring gehad met massage en wenkbrauwen verven.
Dank je wel dames! Ik kom zeker nog een keer langs!

Shivani - meer dan 2 jaar geleden

Mijn zoon van 15 vond het een heel fijne behandeling, zijn huid ziet er beter uit.

Maartje - meer dan 2 jaar geleden
Yasmina - meer dan 2 jaar geleden

Wij, echtgenoot en ikzelf, werden hartelijk met koffie ontvangen. Vervolgens genoten van de uitstekende behandelingen (massage was één van de beste die we ooit hebben gehad, in één woord geweldig!). De medewerkers zijn allen vriendelijk en erg professioneel. We komen hier zeker terug!

Anneke - meer dan 2 jaar geleden

Zeer professionele behandelingen in een heerlijke entourage. Je bent in een andere wereld vol rust en kalmte.

Anneke - meer dan 2 jaar geleden