4.9
gebaseerd op 803 reviews

Was heel prettig en lief personeel en fijn geholpen. Echt een aanrader

Naomi - meer dan 2 jaar geleden

Friendly and fast:)

Marijke - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst in een bijzondere omgeving, de professionele behandeling werd met grote zorg en plezierig uitgevoerd. Een heerlijke gevoel aan deze middag overgehouden!

Djoeska - meer dan 2 jaar geleden
Sheena - meer dan 2 jaar geleden

Het was weer heerlijk een uur ontspannen!!

Zanah - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad. Echt een aanrader!

Willemieke - meer dan 2 jaar geleden
Frederique - meer dan 2 jaar geleden

Relaxing environment and very good experience.

Marisa - meer dan 2 jaar geleden

Very good experience and nice environment.

Marisa - meer dan 2 jaar geleden
Anneke - meer dan 2 jaar geleden