4.9
gebaseerd op 803 reviews

The pedicure and manicure was performed very professionally and to my full satisfaction. A very nice place that I can recommend.

Tatjana - bijna 2 jaar geleden
Ibtissam - bijna 2 jaar geleden

Zeer klantvriendelijk en mooie mooie plekje 🥰😍👍

Hengameh - bijna 2 jaar geleden
Rebeka - bijna 2 jaar geleden

I was very impressed with my sports massage. I’m certainly going to return!

Brandy - bijna 2 jaar geleden

Dacht goed mee en was secuur en vriendelijk

Ibtissam - bijna 2 jaar geleden

Was de eerste keer en kom zsm weer terug

Moeniek - bijna 2 jaar geleden

Zeer aangename sfeer en vakkundige medewerkers. Kom graag terug

Erika - bijna 2 jaar geleden
Cas - bijna 2 jaar geleden

I loved my experience so much that prior leaving I booked another session with Mihaela ;) Lovely place and friendly personeel.

Gita - bijna 2 jaar geleden