The pedicure and manicure was performed very professionally and to my full satisfaction. A very nice place that I can recommend.
Tatjana
-
bijna 2 jaar geleden
Ibtissam
-
bijna 2 jaar geleden
Zeer klantvriendelijk en mooie mooie plekje 🥰😍👍
Hengameh
-
bijna 2 jaar geleden
Rebeka
-
bijna 2 jaar geleden
I was very impressed with my sports massage. I’m certainly going to return!
Brandy
-
bijna 2 jaar geleden
Dacht goed mee en was secuur en vriendelijk
Ibtissam
-
bijna 2 jaar geleden
Was de eerste keer en kom zsm weer terug
Moeniek
-
bijna 2 jaar geleden
Zeer aangename sfeer en vakkundige medewerkers. Kom graag terug
Erika
-
bijna 2 jaar geleden
Cas
-
bijna 2 jaar geleden
I loved my experience so much that prior leaving I booked another session with Mihaela ;) Lovely place and friendly personeel.
Gita
-
bijna 2 jaar geleden