4.9
gebaseerd op 805 reviews

Nathaly was fantastic! We had a great conversation while she worked on my nails, and they turned out absolutely perfect. The atmosphere was beautiful and added to the overall experience.

Mashael - meer dan een jaar geleden

Op zich was het ok, vond wel dat Nathaly een bepaalde houding naar mij had in het begin van de afspraak.
Ik vond haar best wel ruw omgaan met mijn handen en voeten.
Weet niet of ik weer terug zal gaan.
Voor wat ik heb betaald had ik iets meer verwacht

Marion - meer dan een jaar geleden
Sheena - meer dan een jaar geleden

Nina was echt super. Zeer professioneel en ook super lief.

Lena - meer dan een jaar geleden
Ashkan - meer dan een jaar geleden

Lieve geduldige personeelsleden, die bovendien zéér professioneel te werk gaat

Henk - meer dan een jaar geleden

She was really friendly and kind and professional!

Chloe - meer dan een jaar geleden

Prima behandeling en advies.

Katia - bijna 2 jaar geleden

Great moment as usual!

Ines - bijna 2 jaar geleden

De salon bevindt zich op het Noordeinde in een prettige omgeving in Den Haag. De ruime wachtruimte heeft een charmante en frisse indruk. Tevens aircondition wat voor mij zeker een must is tijdens de warme zomerdagen. Eigentijdse salon inrichting met mooie schone apparatuur aan de manicuretafels. De manicures zijn discreet, meedenkend en vooral rustig. Pedicure en andere behandelingen heb ik nog niet ervaren maar heb daar geen twijfel aan.
Deze salon vind ik oprecht een aanrader.

Rita - bijna 2 jaar geleden

Beste Rita,
Bedankt voor uw mooie review. Dat waardeer we enorm.
Team Blue Diamonds Health & Beauty Club

Blue Diamonds Health & Beauty Club