Nathaly was fantastic! We had a great conversation while she worked on my nails, and they turned out absolutely perfect. The atmosphere was beautiful and added to the overall experience.
Op zich was het ok, vond wel dat Nathaly een bepaalde houding naar mij had in het begin van de afspraak.
Ik vond haar best wel ruw omgaan met mijn handen en voeten.
Weet niet of ik weer terug zal gaan.
Voor wat ik heb betaald had ik iets meer verwacht
Nina was echt super. Zeer professioneel en ook super lief.
Lieve geduldige personeelsleden, die bovendien zéér professioneel te werk gaat
She was really friendly and kind and professional!
Prima behandeling en advies.
Great moment as usual!
De salon bevindt zich op het Noordeinde in een prettige omgeving in Den Haag. De ruime wachtruimte heeft een charmante en frisse indruk. Tevens aircondition wat voor mij zeker een must is tijdens de warme zomerdagen. Eigentijdse salon inrichting met mooie schone apparatuur aan de manicuretafels. De manicures zijn discreet, meedenkend en vooral rustig. Pedicure en andere behandelingen heb ik nog niet ervaren maar heb daar geen twijfel aan.
Deze salon vind ik oprecht een aanrader.