Super goed👍👍👍
Marivic
-
4 maanden geleden
ik kom zeker terug!
Thijs
-
4 maanden geleden
In een korte tijd mooie wenkbrauwen, heel tevreden!
Aracelis
-
4 maanden geleden
Was een hele relaxte massage
Pepijn
-
4 maanden geleden
mooie salon en een fijne sfeer
nigel
-
4 maanden geleden
Helemaal tevreden, fijne plek om te zijn bovendienn.
Sinan
-
4 maanden geleden
Heel goed! Gastvrij ontvangst en goede behandelingen gehad. Komen zeker terug.
Jonas
-
4 maanden geleden
Goede service bij binnenkomst. Fijne duo massage gehad.. herhaling vatbaar!
Don
-
4 maanden geleden
A really nice and relaxing experience in a really beautiful and professional establishment. Will definitely visit again!
Athina
-
4 maanden geleden
Joana
-
4 maanden geleden