4.9
gebaseerd op 803 reviews

Een fijne ervaring. Ik ben hier al vaker geweest en kom graag weer terug.

Eva - ongeveer 2 maanden geleden

Very relaxing and professional

Liezel - ongeveer 2 maanden geleden

Gezellig, snel en professioneel!

Tessa - ongeveer 2 maanden geleden

Superb experience and treatment as always!!!

Roeli - ongeveer 2 maanden geleden

Zoals elke keer, top behandeling!

Ellen - ongeveer 2 maanden geleden

Amazing experience, done with great care and professionalism

Mara - ongeveer 2 maanden geleden

Super tevreden met het resultaat van de BIAB. Vriendelijk ontvangst, mooie en schone ruimte, kundige dames. Ik kom zeker terug!

Vivianne - 2 maanden geleden

Perfect uur!

Simon - 2 maanden geleden

Leunora was vriendelijk en zeer efficiënt. Het lakken mag wat preciezer. De prijs/kwaliteit verhouding is behoorlijk zoek als je 30 euro vraagt voor het verwijderen van de gellak van een andere salon (klusje van 5 minuten).

Franka - 2 maanden geleden
Amita - 2 maanden geleden