Een fijne ervaring. Ik ben hier al vaker geweest en kom graag weer terug.
Eva
-
ongeveer 2 maanden geleden
Very relaxing and professional
Liezel
-
ongeveer 2 maanden geleden
Gezellig, snel en professioneel!
Tessa
-
ongeveer 2 maanden geleden
Superb experience and treatment as always!!!
Roeli
-
ongeveer 2 maanden geleden
Zoals elke keer, top behandeling!
Ellen
-
ongeveer 2 maanden geleden
Amazing experience, done with great care and professionalism
Mara
-
ongeveer 2 maanden geleden
Super tevreden met het resultaat van de BIAB. Vriendelijk ontvangst, mooie en schone ruimte, kundige dames. Ik kom zeker terug!
Vivianne
-
2 maanden geleden
Perfect uur!
Simon
-
2 maanden geleden
Leunora was vriendelijk en zeer efficiënt. Het lakken mag wat preciezer. De prijs/kwaliteit verhouding is behoorlijk zoek als je 30 euro vraagt voor het verwijderen van de gellak van een andere salon (klusje van 5 minuten).
Franka
-
2 maanden geleden
Amita
-
2 maanden geleden