4.9
gebaseerd op 803 reviews

Geweldig!! Super geholpen en kom hier zeker terug.

claire - ongeveer 2 jaar geleden

lieve mensen. Heel persoonlijk en servicegericht.
Echt een aanrader

Fatima - ongeveer 2 jaar geleden

Great experience. I will be back soon! Thank you

Anamaria - ongeveer 2 jaar geleden

Fantastic exeperience. Felt pampered. Will be back

Anamaria - ongeveer 2 jaar geleden

Ik ben heel erg tevreden!

Simone - ongeveer 2 jaar geleden

Het was een heerlijke behandeling. Altijd een warm welkom, vriendelijk en professioneel personeel. Goede huid analyse. Zalig ontspannings moment
Goede adviezen meegekregen 😁
Bedankt!

saskia - ongeveer 2 jaar geleden

The service, the atmosphere, the decoration, cleaness.

Rubina - ongeveer 2 jaar geleden

Prettig contact, mooie omgeving, goede behandeling en uitleg. Alle beauty behandeling onder 1 dak, one stop shop. Ik ga terug!

Jean - ongeveer 2 jaar geleden

Goede service en zeker een aanrader. Vriendelijk personeel .

Frederique - ongeveer 2 jaar geleden

Great service. Professional atmosphere. Sensible advice for follow up.

Robert - ongeveer 2 jaar geleden