4.9
gebaseerd op 803 reviews

Good as always

Destina - ongeveer 2 jaar geleden

Mihaela is amazing!

Frederico - ongeveer 2 jaar geleden

Amazing experience, friendly staff and experiencial advice

kavya - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd vriendelijk en deskundig geholpen!
Kom er graag voor vanuit Zoetermeer naar Den Haag!

Jeannette - ongeveer 2 jaar geleden

Eerste keer dermaplaning. Babs legde alles heel gedetailleerd uit en gaf heel goed advies voor vervolg behandelingen. De behandeling zelf was erg prettig.

Pascalle - ongeveer 2 jaar geleden

Je wordt warm welkom geheten en je voelt je gelijk op je gemak in een relaxte omgeving. Heel vriendelijk en kundig personeel. En wat heel pragmatisch is voor veel mensen die werken, dat je er zo binnen kunt lopen. De eigenaren zijn moeder en dochter en ze zijn heel attent. Het is een echte aanrader en ze zitten op een hele mooie plek in Den Haag.

Willy - ongeveer 2 jaar geleden
Esther - ongeveer 2 jaar geleden

Love the result (biab) and such a lovely experience 💕

Zoe - ongeveer 2 jaar geleden

Een hele fijne sfeer, echt een verwen momentje!

Floor - ongeveer 2 jaar geleden
Flomina - ongeveer 2 jaar geleden