4.9
gebaseerd op 803 reviews

Voor mijn verjaardag had ik een pedicure+gel lak geboekt. Het is een heel mooi salon. Helaas lachen of blij te zijn lijkt te verboden te zijn -voor de medewerkers zeker... Ik kreeg te horen dat ik de basis pedicure heb geboekt, en dat is alleen de tenen... (volgende keer goed doorlezen wat basis pedicure is per salon...) ik zou dit meer een halve pedicure noemen... Ik heb tijdens het gesprek nog genoemd dat ik jarig ben, ik kreeg een gefeliciteerd. Daarn ging ze verder over oorlog & politiek...

Eniko - 12 maanden geleden
Mahsa - ongeveer een jaar geleden

Actual facial process is same level as what can be done at home. Very minimal intervention. Not much cleansing was done. Also, for the price i paid, i expect a bit of above-average handling. Like, head massage while the 20min facial mask is on.

Maria - ongeveer een jaar geleden

Pedicure was basic but application of nail polish was excellent. Good place to go, would go again.

Lola - ongeveer een jaar geleden
Adele - ongeveer een jaar geleden

Super lekker

Aidwait - ongeveer een jaar geleden

👍🔥

Julia - ongeveer een jaar geleden

Prettige salon, fijne sfeer, professionele behandeling en goede ontvangst

Eveline - ongeveer een jaar geleden

I had a truly relaxing and rejuvenating experience with the body massage. The therapist was highly skilled, attentive, and made sure I was comfortable throughout the session. Every movement felt thoughtful and therapeutic, easing away all the tension and stress. I walked out feeling refreshed, relaxed, and completely recharged. Highly recommended!

Pranita - ongeveer een jaar geleden

Nice treatment. I can recommend it. Well done

Vanessa - ongeveer een jaar geleden