4.9
gebaseerd op 803 reviews

Prachtige en zeer schone Health & Beauty Club. Personeel is super vriendelijk en professioneel. Erg fijn ontvangst en een behandeling van top kwaliteit.

Elzemieke - bijna 4 jaar geleden
Gloria - bijna 4 jaar geleden

Vriendelijk en kundige haar -en make up styling

Nahani - bijna 4 jaar geleden
Melanie - bijna 4 jaar geleden

Prachtige locatie, vriendelijk en professionele medewerkers en top behandeling!
Aanrader!

Jeannette - bijna 4 jaar geleden
Regina - bijna 4 jaar geleden
Koen - bijna 4 jaar geleden
Daphne - bijna 4 jaar geleden

Voor het eerst gekozen voor een threading van boven en onderlip. Een super goeie behandeling om snel en zo goed als pijnloos de haartjes te verwijderen. Daarna heb ik genoten van een ontspanningsmassage. Dit was heerlijk! De eigenaresse en haar collega zijn erg vriendelijk en stellen je op je gemak. Overall een top ervaring en een goede aanrader!

Larissa - bijna 4 jaar geleden

great professional treatment in a feel-good environment, even the wait there is relaxing, especially with live piano music.

Sara - bijna 4 jaar geleden