4.9
gebaseerd op 803 reviews

De dames die er werken zijn allemaal heel vriendelijk en de massage was echt heel aangenaam. Ik ga zeker nog eens een afspraak maken bij hun

Selena - meer dan een jaar geleden

Geweldige ervaring!

Eerste keer bij een professionele massage salon, en meteen goed.

Aanrader voor iedereen, de 30 min vond ik zelfs te weinig dus volgende keer wel langer. Uitgerust en en stuk meer ontspannen.

Klantvriendelijkheid is zeer goed, salon is zeer mooi, en de prijzen zeer beschaafd. Binnenkort weer terug!

Ogi - meer dan een jaar geleden

Heerlijke pedicure en manicure gehad.
Men houdt rekening met zwakke nagels, heerlijke scrub, mooie nagellak ( gel en Biab) dus ik ben klaar voor de feestdagen😀
Een aanrader deze salon

Hanny - meer dan een jaar geleden
Andrea - meer dan een jaar geleden

Great service and overall atmosphere

Anna - meer dan een jaar geleden
Aftaab - meer dan een jaar geleden
Loubna - meer dan een jaar geleden
Isabel - meer dan een jaar geleden

Erg prettige, persoonlijke en ontspannen sfeer, en kundig personeel

Annemieke - meer dan een jaar geleden

Lovely experience as usual !

Ines - meer dan een jaar geleden