4.9
gebaseerd op 803 reviews

fijne ervaring, professionele pedicure, goede ontvangst en hele prettige sfeer!

Eveline - 6 maanden geleden

Valentina has done a great job with my nails.
The salon is very welcoming and great staff.

Tuba - 6 maanden geleden

Fijne voetmassage. Fijne sfeer, prettige muziek. Helemaal ontspannen hierna :)

Rosa - 6 maanden geleden
Brandy - 6 maanden geleden

Great staff, great ambience, great treatment

Deniz - 6 maanden geleden

Super professionele salon en behandelaar. Alleen op het eind ben ik erg afgeknapt gezien ik boven op de prijs nog eens €40 mocht bij betalen voor het verven van mijn wenkbrauwen en wimpers. Ik had de wimperlifting en browlifting gekozen, meestal zit dat bij de prijs inbegrepen.

Anna - 7 maanden geleden

The appointment was great. Almost painless and very meticulous. Definitely coming back!

Sara - 7 maanden geleden
STAMATOPOULOU - 7 maanden geleden

Very happy with my haircut! Aylin was very thorough and explained everything very well!

Marije - 7 maanden geleden

Amazing beauty Salon!

Natasha - 7 maanden geleden