fijne ervaring, professionele pedicure, goede ontvangst en hele prettige sfeer!
Valentina has done a great job with my nails.
The salon is very welcoming and great staff.
Fijne voetmassage. Fijne sfeer, prettige muziek. Helemaal ontspannen hierna :)
Great staff, great ambience, great treatment
Super professionele salon en behandelaar. Alleen op het eind ben ik erg afgeknapt gezien ik boven op de prijs nog eens €40 mocht bij betalen voor het verven van mijn wenkbrauwen en wimpers. Ik had de wimperlifting en browlifting gekozen, meestal zit dat bij de prijs inbegrepen.
The appointment was great. Almost painless and very meticulous. Definitely coming back!
Very happy with my haircut! Aylin was very thorough and explained everything very well!
Amazing beauty Salon!